Opšti uslovi kupovine na online prodavnici Norway House DOO
Norway House DOO online prodavnica kupcima nudi mogućnost kupovine na internetu, odnosno lak i jednostavan odabir proizvoda i formiranje porudžbenica, sigurno online plaćanja platnim karticama preko banke i isporuku poručenih artikala na bilo koju adresu u Srbiji koju kupac unese prilikom kupovine.

Podaci o sedištu firme:

Norway House d.o.o
Romanijska 2/58
Novi Sad, Srbija
PIB: 106349261
MB: 20582618

Asortiman proizvoda
Norway House d.o.o. u svom asortimanu ima proizvode na bazi ribljeg ulja proizvođača Pharmatech AS, Vallehellene 4, N-1664 Rolvsoy, Norveška. Asortiman proizvoda koji se prodaju on-line je uskladjen sa pozitivnim zakonskim propisima Republike Srbije. Svi proizvodi su originalni proizvodi koji se nabavljaju direktno od proizvođača, a Norway House d.o.o. kao uvoznik i distributer je registrovan na teritoriji Republike Srbije i ima važeću dozvolu za promet u Republici Srbiji.

Prikaz proizvoda

Slika
Slika proizvoda je postavljena u svrhu ilustracije proizvoda. Slike proizvoda se ažuriraju u skladu sa izmenama pakovanja i dizajna samih proizvoda, ali se može desiti da nekada ne odgovaraju u potpunosti dizajnu pakovanja proizvoda koji se nalazi u ponudi i koji se šalje kupcu.

Dodatne informacije o proizvodu
Detaljnije informacije o proizvodu, sadržaju, sastavu, nameni i druge informacije, su navedene u tekstu na stranici samog proizvoda. Sve informacije o proizvodima, uključujući opis proizvoda, namenu, uputstvo za korišćenje, sadržaj, sastav, dejstvo i slično su preuzete sa pakovanja i deklaracija proizvoda, iz uputstava sadržanih u pakovanju proizvoda, kao i iz drugih dokumenata koje obezbedjuje i/ili objavljuje proizvodjač, uvoznik ili distributer. Iako je naša namera da sve informacije budu tačne, kompletne i ažurne, može doći do greške u tekstu. Norway House DOO ne preuzima bilo kakvu pravnu odgovornost za bilo koji događaj koji bi nastao kao posledica toga što je neka od tih informacija netačna.Kupac je u obavezi da sve informacije proveri na samom pakovanju proizvoda i u uputstvima sadržanim u pakovanju proizvoda, nakon prijema proizvoda.

Cena

Prikazana cena svakog proizvoda je u dinarima i uključuje PDV. U slučaju sniženja cene proizvoda, prikazana je prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.

Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.

Ukoliko nije posebno navedeno na stranici proizvoda, sniženje cena proizvoda važi do kraja tekućeg meseca ili do rasprodaje namenjenih zaliha proizvoda.

S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti i više dana nakon ubacivanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su ubačeni u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, pa je konačnu cenu koja će biti obračunata uvek potrebno proveriti u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Rok isporuke

Na stranici proizvoda je navedena raspoloživost proizvoda za isporuku, odnosno da li je proizvod raspoloživ za isporuku i u kom okvirnom roku proizvod može biti isporučen kupcima. Ovaj podatak predstavlja najbolju procenu roka u kome proizvod može stići na adresu kupca, međutim rok isporuke u zavisnosti od više činilaca, može biti i drugačiji.

Ocene kupaca

Na stranici proizvoda je omogućeno svim posetiocima da unesu svoje iskustvo ili mišljenje o proizvodu. Unos ocene / komentara mogu izvršiti kao registrovani kupci ili kao posetioci, pri čemu se ovi komentari uvek objavljuju samo sa ličnim podacima koje sam kupac ili posetilac unese, čak iako je kupac i registrovan ostali podaci se ne prikazuju u komentarima. Ako komentar unese registrovani kupac, moguće je da naknadno zatraži ispravku, dodatak ili brisanje komentara. Ukoliko je neki komentar unet od strane posetioca, nije moguće da naknadno traži ispravku, izmenu ili brisanje komentara.

Svi komentari bilo da su uneti od registrovanih kupaca ili posetilaca, pre objavljivanja prolaze kroz proveru sadržaja i na samoj stranici se pojavljuju nakon provere, a najdalje nakon 24h. Provera sadržaja i selekcija se ne radi na bazi same ocene proizvoda, svaka argumentovana ocena, pa i nezadovoljavajuća, biće objavljena. Norway House DOO zadržava pravo da neke od komentara ne objavi ili da objavi uz manje korekcije koje ne menjaju suštinu samog komentara u slučaju da narušavaju svrhu za koju su namenjeni, a posebno: komenare sa uvredljivim sadržajem; komentare koji direktno promovišu proizvode koji se ne nalaze u našoj ponudi; komentare koji krajnje neargumentovano daju lošu ocenu, a nemamo potvrdu da je proizvod zaista korišćen; pitanja, komentare i drugi sadržaj koji ne opisuje ocenu i/ili iskustvo sa konkretnim proizvodom

Unos podataka za isporuku i registracija (otvaranje naloga)
Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju uneti tačne podatke za isporuku pošiljke: ime i prezime, adresu, kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail.

Prilikom unosa podataka kupci mogu izabrati opciju kupovine bez registracije (otvaranja naloga) ili mogu izabrati opciju registracije naloga. U slučaju izbora registracije naloga, kupac kreira lozinku sa kojim ubuduće može pristupiti svom nalogu koji se prilikom registracije kreira.

Registrovani kupci imaju dodatne pogodnosti:

  • Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati, a prilikom ponovnih kupovina se kupci samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontakt podacima se automatski unose u novu orudžbenicu
  • Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama
  • Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;
  • Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takodje kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Više o zaštiti privatnosti kupaca.

Plaćanje
Kupci plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:

  • plaćanje platnim karticama online;
  • plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke

Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa, MasterCard i American Express je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice. Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku. Cena isporuke je uključena u ukupan račun koji plaćate i nema dodatnog plaćanja prilikom preuzimanja pošiljke.

U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa ad Beograd, procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Više o zaštiti poverljivih podataka o transakciji.

Isporuka
Pošiljke isporučujemo u sva mesta u Srbiji preko poštanskih i kurirskih službi.
Norway House d.o.o. Ima sklopljen ugovor sa Poštom Srbije, tako da se sve pošiljke šalju brzom poštom Post Express, usluga danas za sutra. Rok isporuke vaše pošiljke može biti 1-3 dana u zavisnosti od toga da li vaše mesto stanovanja ima poštu

Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme
Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka može biti otpremljena u roku od 1h do 72h (u slučaju vikenda), pa je za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre na neki od sledećih načina: Kontakt

Otkaz kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)
Kupci imaju pravo da otkažu kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke i najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga i u tom slučaju kupci snose troškove isporuke i povrata proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene vraćenog proizvoda.

Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac koji može preuzeti sa sledećeg linka: Izjava o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguća isporuka novih porudžbenica.

Garancija / saobraznost proizvoda
U skladu sa zakonskom regulativom za sve proizvode važi saobraznost sa namenom u roku od 2 godine od dana kupovine. Za proizvode za koje garancija važi duže od 2 godine, kupci dobijaju poseban garantni list, za sve ostale proizvode prava kupca usled nesaobraznosti / kvara proizvoda se mogu ostvariti uz dokaz o kupovini (račun).

Reklamacije

Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 063/570 925 ili 021/301 40 25 ili poslati na e-mail: prodaja@omega3norway.rs

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok od 7 radnih dana ili rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda, ako je duži od 7 radnih dana.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.

Norway House DOO pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.

Osnovno načelo kojim se Norway House DOO rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Norway House DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Norway House DOO će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.

Zaštita privatnosti Kupaca
Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o lupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obevezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcima i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Dodatne podatke koji su potrebni za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda, kupci unose opciono. Kupci u svakom trenutku mogu izmeniti ili obrisati neki od podataka koji su uneli ili zatražiti brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.